Kışlık,kara,yagmura dayanıklı bir bot onerisi istiyorum kizlar. Yarin aksam alisveris icin gidicem vicco ve floya bakayim diyorum. Onereceginiz model ve marka varsa alirim😍 birde acaba uzun bot mu kisa mi mantikli? Oglum 17 aylik yani emin olamadim. Alirken nelere dikkat etmeliyim? Siz ne kullaniyorsunuz?