eylulcakan
Sezaryen göbeği nasıl gider arkadaslar ya.Yok mu bi çözüm.Ya da göbüşü giden var mı 😭
Badem
eylulcakan lateks korse👌🏻
[silindi]
Bıngıl bıngıl😂😂👍🏻
Eysfts
Bende o sorundan muzdaribim gobek sarkik bide benim
ozi
Bıngıl bıngıl olsa iyi benimki daşşş gibi dürülmüş kocaaaaaman😫 o kadar vahim durumda. Diyet yapsam gobegimde benimle diyet yaparmi diye endiseliyim. O kadar bağımsız o kadar sert o kadar büyük 😭😭😭😭
Deletedmom324
ozi ahhahahahah bende de 😂