[silindi] bizim Göbeğimiz dördüncü günde düşmüştü bir aylık kontrolünde bir şey yoktu kırkında baktım baya akıyor doktora götürdüm İntihap kapmış dedi krem verdi krem geçirir geçirmezse yakarız dedi geçti daha sonra üç aylıkken tekrar kızarık oldu doktora götürdüm yaktı 3-4 gün sonra da ben yaktım doktor verdi İçin kuru kalsın dedi batikon da sürsen kulak çöpüyle kurut dedi şuan geçti