Aselinaannesi Siyah aldığım için o kadar pişmanım ki siliyorum sanki hiç temizlenmemiş gibi o ocak gözlerindeki yağ lekesi deli ediyor beni tavsiye edebileceğiniz birşey var mi arkadaşlar
Mom39 Aselinaannesi Aynen ya nefret ediyorum yeminle parcalayasım geliyor hiç temizlenmiş gibi durmuyor 😬
Rules Aselinaannesi temizlememek 😂 canım benimkide siyah ızgaraları döküm bide 5 Li sadece Ocak temizliği yarım saat sürüyor o yüzden ayda bir falan temizliyoruz çok bariz bişey dökülmediyse 🙈🙈 ben senin yerinde olsam indüksiyon Ocak alırım kiracıyım ona rağmen bazen almayı düşünüyorum giderken çıkarırım diye
Yesillimon Aselinaannesi Asperox dene cnm kullanan herkes çok memnun arkadasima önerdim onunda siyah cam ocakti aldi denedi o kadar sey denedim hiç bu kadar temiz olduğunu görmemistim diyerek teşkkür yağmuruna tutmuştu beni😁
Seda1208 Yesillimon evet bende çok memnunum gayet güzel valla ben 2 günde 1 illa detaylı siliyorum onunla
Mom39 Aselinaannesi Biz evi aldığımızda bu vardı değiştirmedik değiştirmek istiyorum aslında müteahhitler hep ucuza kaçar zaten 😬
Elifmeryem Deletedmom5284 iz kalmaması için ocaginizin temizliğini yaptıktan sonra lakos cam bezi ile silin hiç iz kalmiyor ben biraz dezenfektan sıkıp son kez cam bezi ile siliyorum siyah cam parlıyor diğer türlü hep dalgalı iz kalıyor
Borasmomy Aselinaannesi ace köpükle siliyorum duruluyorum sonra güzelce bir bezle kuruluyorum mis gibi yeni alınmış gibi oluyor canım günlük yine ıslatıp silip kuruluyorum temiz kalıyor 1hafta
Gzmgzm Aselinaannesi elektrikli ocak ise onun ozel kaziyicisi var onla kaziyorsun sonrasin domol ocak temizleyicisi sur bekle ovala hepsi geciyor 2 side rossmanda satiliyor
Simiyy Aselinaannesi yağ çözü sıkıyom köpürtüyom sonra hafif ıslak bezle heryerini duruluyom arkasından iz kalmasın diye kağıt havluyla kuruluyom ayna gibi oluyo
YasemiNYagmur1 Aselinaannesi bim de var sarı renkli adını unuttum şimdi ben onu kullanıyorum tertemiz yapıyor tabi beZde önemli