Sevda6767 Kızım 6 ay 9 gunluk. Bir aydır huysuzluk huzursuzluk vardı gece sık sık uyaniyordu. Eli sürekli ağzında. Salya deseniz musluk mübarek :) çok şükür ateş olmadı bu süreçte ishal de olmadı.. birkaç gündür kusması artmıştı. Damagi bembeyaz olmuştu bi on gündür falan veee bu sabah bingoo bir baktım mini minnacık bir beyazlık. Parmağımla kontrol ettim. Allah im elime bir şey geldi. Çok tatlış yaaa.
Nazlina Gozunuz aydin :) benim kizimda 5 aylik agiz akintisi var bakalim biz ne zaman yasayacagiz bu durumu 🤣😍
Sevda6767 Nazlina teşekkür ederim canım. Bu tarz başlık açanlara şaşırırdım ama insan sevincini paylaşmak istiyo :) bizim de 5 aylık başladı sizinki de eli kulağında olabilir :)