Kizlar 37 günlük bebeğim var sağlık ocağında alınan topuk kanında kistik fibrozis çıktigi için eğitim araştırma Hastanesi’ne gönderdiler orasida özel labaratuvar a gönderdi . Ter bezlerine 3 kere bakıldı test pozitif çıktı 10 gün sonra tekrar yapılacak belki değerler düşer dediler .sonuçları hastaneye götürdük Günlük 500 miligram tuz vermemi istediler bebeğim 2 aylık olunca tekrar bakılacak dediler ( kaka testi Ankara’ya gitti ) ilk defa duyduğumuz bişey varmı başına gelen , Allah rızası için ne yapmam gerekiyor tuzu sütumle karistirsam cocugum sütten tiksinir