Zafley benim bebegim 3 ay memeye yapışık yaşadı kilo alımı o 800 900 gram ortalamaydı ve hiç bir doktor aç demedi kilosu ve gelişimi iyiydi ama sürekli aglardi.bence doktorunuzu degistirin doymuyorsa daha sık ezmirin. Annemde alayına doymuyor deyip mama verdirdi çocuk gece bi uyandım her yere kusmus çünkü daha küçükler ne içtiklerini bilmiyorlar.gazi varsa da emmek ister.anne sütü obez yapmaz ama hem o kadar kilosu iyi olup üzerine mama verirseniz o durum da obez olabilir.mama ve memeye Alişan bebeği bir Sure sonra hiç doyuramazsiniz.ve sizi bırakma olasigi yüksek sütünüzde var madem sahip verin niye direk mama diyor? Sizin yerimiz olsam dinlemezdim.6 ay boyunca aç Aç Aç dedi herkes çocuğum için direndim emzirdim bol bol sürekli.suan gören tombik kız diyor.hatta kendi anneme bile dedim sizi dinleseydim sütüm varken mama ya baslayacaktim.Kilo alımı çok çok iyi bebeginizin durduk yere çocuğun midesini genişletmeyin.tabi yine siz bilirsiniz ama söylediğiniz gramlar 53 gramlik bir bebek için çok çok iyi.