alinaannee sma optipro kullanıyorum ben gazlı bebekler için hiç gaz yapmadı gün de bir kere kaka yapıyor ,mamadan kaynaklı kaka rengi koyu yeşil ama çok normal bir şey sarı kapak hiç denemedim çünkü çok fazla mama değiştirmek zararlı bazen 2gunde bir kaka yapıyor ama gaz sorunu olmuyor (su konusunda mamadan sonra verilmeli bazı doktorlar vermeyin diyor ama mama ağızda pamukçuk yapabilir ve mamanın kıvamını doktorlar ayarlamadigi için vermeyin diyebilir çocuğun böbrekleri ciğerleri yanmasın diye her mamadan sonra 1cay kaşığı veriyorum ben tabi şuan ek gıda da aldığı için artık biberonla veriyorum istediği kadar içiyor