Zehraeymenn Melisam12_ benım kide 8 buçuk aylık dedğnz gibi ikiden önce uyutmam imkansız 2 3aydır böyle zulüm resmen ama bnde erken kaldırmayı düşünüyorum geç yatıyorlar geç kalkıyorlar
Tuba Melisam12_ Sabah 8de kaldırın ve 11-12 gibi ilk gündüz uykusuna yatırın. sonra 15 gibi yine yatırın fakat en geç 17 gibi kalkmış olması gerek. Akşam da 8-9 arası yatırın. İlk günler zor olacaktır ama düzene bir oturdu mu siz de rahat edersiniz😊
Melisam12_ Tuba bi ara 7de uyandırıyordum akşam 7de uyutuyordum ama öyle de gece uyanıyor ger uyumuyor😥 bunda da öyle olmaz inşallaj
dnyerdm Benimde iki aylık bizde öyleyiz ikiden önce uyumuyo bazen üç bile oluyor bazende bır birbucukta uyuyo benim için mucize oluyor hep mi böyle olacak merakla bekliyorum 🤔bı düzenimiz yok henüz