Ben bu vajinismus belasını 8 ay çektim ve sonrasında tedavi olup kurtuldum ta ki bebeğimi doğuracağım zaman yaklaşınca tekrar nüksetti. Alttan muayeneyi çok zor geçirdim ağladım ilkinde yapamadı doktor 2. Gittiğimde muayene edebildi ve doktorum iyi düşün dedi bunlara dayanabilecek misin normal doğurmak istiyordum çünkü. Kendimi telkin ettim yaparsın edersin vs ama suni sancı verilip sancı çektikten sonra ve alttan muayene ler olduktan sonra ben iyice panik oldum muayene edeceğiniz esna da oradakilere böyle Bi rahatsızlığım var bana izin verin kendimi hazırlıyım dememe rağmen hastanede ki ebe “sen nasıl doğurcan böyle” diyip benim moralimi daha da alt üst edince doktoruma sezeryan olmak istiyorum dedim. 3 buçuk saat suni sancı çekip sonra sezeryana gittim. Yani söylemek istediğim şu bizim ülkemizde maalesef bu hastalığı bilip ona göre davranan ne sağlık personeli var ne de başkaları. Ben bir cesaret edip normal istiyorum demişim oradaki ebe benimle dalga geçiyor. Yani bu hastalığı geçiren ve normal yapan varsa helal olsun çok zor bir durum Allah kimseye bu illeti vermesin. Kendi içimizde büyüttüğümüz bişey ama yenemeyince olmuyor.