Kuzey-41 Zeynepinannesiii geçen aynı postu bende açtım😀 evet bende aldım ilk defa oğlum sevdi iciyor önceden bebelac kullanıyordum hemen hemen aynı tadı güzel fiyatıda uygun
Minikkualamm2123 Zeynepinannesiii canim bend3 2 hafta oldu kulaniyorum.20 aylik kızım cok sevdi biti bi daha alacam.. tavsiye ederim.
Zeynepinannesiii Kuzey-41 görmemişim postunu 😊 bebelac iciyoruz bizde onla ayniysa denerim bende teşekkürler 🙏
Zeynepinannesiii Kuzey-41 kokusu varmi peki ağır kokuyormu yoksa normal mamalar gibimi onu sormayi unuttum ☺
Zeynepinannesiii Mom28 ben yeni gördüm onceden varmiydi bu mama denicem bakalim begenirim insAllah teşekkürler 🌸
Ali23asaf Ben kullanıyor oğluma gunde bir sefer içiyor oda gece yatmadan önce bı sorun yaşamadık şükür
Minikkualamm2123 Zeynepinannesiii bence icer tadi cok guzel arada soguk sicagi deniyorum da😄😄.rica ederim🌿
Minikkualamm2123 Zeynepinannesiii yok bana göre normal kızım aslq mama sevmezdi ağzına sürmezdi ama bunu severek icti.