ggzmkrcc Merhaba kızlar oglum 8 aylık olacak nerdeyse kilosu 10 olmuştur sanırım. Bugune kdr hiç ekmek vermedim kahvaltıyı da karışım olarak sevmediği için tek tek yediriyorum. Sizler ekmek veriyor musunuz herhangi bir ögünde?
Happybaby ggzmkrcc ben veriyorum 1/2 haftadır çorbasının içine küçük parçalar koparıp islatiyorum ama emeğin içini sadece
Pnrdnzysfars Happybaby bende hip in bebek ekmegini almıştım onu verdim normal ekmekten de icini veriyorum
ggzmkrcc Happybaby Pnrdnzysfars habibe_omerasaf IrmakBilgin Peki bebekleriniz kaç aylık? Ve kilosu nasıl yani kilo alsın diye mi koyuyorsunuz yoksa yemesi gerekiyor diye mi
Happybaby Pnrdnzysfars aynen dışını dişi olmadığı için sıkıntı bebek ekmeği yapmak ta mantıklı ama hiç denemedim henüz
habibe_omerasaf ggzmkrcc ben kilo olarak değil sıvı kıvamlı olan çorbalarına ekliyorum. Tarhana çorbası mesela.
Happybaby ggzmkrcc oğlum 8 ay 2 günlük alışsın diye veriyorum aslında doyumluk değil tabi kilo ve gelişimi yerinde şükür
IrmakBilgin ggzmkrcc 6 ay 16 günlük 7 kilo. Doktor ek gıdaya erken başlattı bize bende dikkat ederek biraz da doyması açısından koyuyorum küçük oluyor zaten bir tane atıyorum değişik tad oluyor hemde doyuyor 😊
ggzmkrcc Yigitinannesi bu cocuk ac kitabı var bende orda tarifi var ama hiç denemedim henuz yedirip yedirmeme konusunda karar veremediğim için
Yigitinannesi ggzmkrcc bana göndere bilir misin neden kararsız kaldın. Ben tarif arıyorum ekmek bisküvi için de
Burcusametbuglem ggzmkrcc evet ben corbalarina katiyorum blendardan geciriyorum sabahlari yumurtanin icine koyup yediriyorum