Sznsyln Mnkaslnn- emzirirken epilasyon yapılmıyor canım emzirme bitecek üzerinden maç. 6 ay geçecek öyle başlayabiliyorsun çünkü hormonlar ancak normale dönüyor ben özel hastanede yaptırmıştım uzman bana öyle söylemişti.
DBaybars Mnkaslnn- Hamileyken de gittim emzirme döneminde de gidiyorum. Olumsuz bir etkiyle karşılaşmadım zaten şuan yok gibi birşey
Serife3304 Mnkaslnn- ben şu an gidiyorum 8,5 aylık bebeğim. Düzenli adet oluyorum ben o yüzden hormonlarımın büyük oranda normale döndüğünü düşünüyorum uzman da biraz süreç uzayabilir dedi emzirdiğim için
Mnkaslnn- Sznsyln bir kısım yapıyor bir kısım yapmıyor gittiğim yerde dondurmuştum 6.ay gelmezsen bir daha gelemezsin dediler anlamadım
DBaybars Mnkaslnn- Çok saçmalamış canım onu söyleyen kişi. Süte birşeyin geçmesi söz konusu değil çünkü
Serife3304 Mnkaslnn- bana öyle bişey demedi hatta yaptırmadan özellikle sordum emziriyorum Bi sıkıntı olur mu diye sadece biraz uzun sürebilir başka sıkıntı olmaz dedi
Buno Mnkaslnn- gidebilirsiniz bir zarari yok ama uzmanlar emzirmeyi sonlandirdiktan sonra gitmenizi oneriyor. Hormanlardan dolayi etki gostermezmis. Ben 1 yildir gidiyorum kizim 21 aylik hala emziriyorum. Bebege gecen bir sey soz konusu degil