Merhaba kızlara bebegim 8 aylik alt iki didi yeni geni çıkmaya basladı baslar baslamaz bebegim gögüs ucumu yaraladı oymus bildigin dise denk gelen yeri canim emzirirken cok yaniyo bu konuda tecrübesi olan varsa yardımci olursa sevinirim garmastan kremi duydum etkili mi acaba 🙄