Merhaba sevgili anneler… malum herkesin oldugu gibi bizimde borclarimiz var ayda nerdeyse 9 bin kadar kredi borcu oduyorz evet bize kalmio kartlardan yapiyorz alisverisi esimde bende calistgmz icin ev ve araba kredisi oduyorz. Bizim bi sure cocugumuz olmadi o yuzden ev borcuna girdik arabayida yeni degistrdik vs vs sorun suki artik nefes alcak yerimiz kalmadi biz herseyi cocugumuz icin yaptik biz sifirdan başladık o ole olmasin diye diye nerdeyse 2 yildr ustume basima bse almis insan degilim… neyse konu su.. esim gitmis bana 2 bin tl ye saat almis… oooo vay be falan demeyin ben hic sevmem bole seleri kiii taksit yapa yapa almis suan bunu odicek durumumzda yok.. esim cok dusunceli cok naif bi insandr yillardr sana bse alamadim.diyip verdi bana ama istemyrm ve kac saattrde bunun icin aglyrm cunku bu bize cok yük olcak su zamanda okdr ihtiyac sahibi varken ben bole bir saati nasi alip koluma takayim ya… bir asgari ucret degerinde…iade ettirmeye zorladim ama aradik iadede almiyolar ben napim simdi ya kucuk de cocugumuz var yazik degilmi… yahu bir ihtiyac sahibine verseydik icim bu denli yanmazdi… yemin ederim ben bole pahali seleri.sevmem ya cebimde paramda olsa ne takarim ne de giyip havami atarim… odeyemicez ve daha cok sknti cekcez ya ben masraf olmasin diye cok afedersiniz kendime don almadim ya su gunde olcak seymiydi bu ya… napim ben smdi