Bebeğim 25 günlük özel hastanede doğum yaptım doktorum 5 günlükken vitamin verdi onun ismi de
F-D 400 damla gaz ve kabızlık gibi bir sorunla karşılaşmadım bebeğim severek alıyor şekerli bir tadı var ondan olsa gerek damlanın vitamin içeriği A, D, C ve çinko içeriyor. Sağlık ocağı henüz vermedi bir aydan sonra veriyormuş bakalım o gaz vs yapacak mı inşallah yapmaz.