Ebruatktrk HappyKids devit3 gaz yaptı bizde ve doktor düşük olduğunu söyledi. Colledan kullanıyoruz gayet memnunum 👍
littleprincesmom Ocean icinde zeytinyagi var. Kabiz oldu diyenler deneyebilir. Cok iyi kabizik sorunumuz olmuyor. Hatta zeytinyagindan dolayi yardimci.
irva Zuhalpars Evet çok zorluyor.Doktorumda o yüzden kullanma mama içeriğinde de var zaten dedi.Yapacak bir şey yok.Çocuk kabız oldu minicik çatlak oldu o yüzden poposunda.Şükür şimdi geçti.
Ayselimmm Biz devit 3 kullanıyoruz bebeğim kolikti o yüzden gaz yapıp yapmadığını ayırt bile edememişim şuana kadar. Gaz yaptığını da yorumlarınızdan öğrendim 😏
dnyerdm Ayselimmm bende pedia d kullanıyorum benim bebekte gazlı acaba ondan mı oluyordu ki nasıl anlayacaz bide gaz damlaları kullanıyorum hepsini bı iki gün vermesem bişey olur mu
smyra32 Ayselimmm bende aynı gaz sorunumuz yoktu bir aylık olduk genelde akşamları veriyordum. Huzursuzlaniyordu şuan damladan mi oluyor diye düşünmedim değil
farukerenim Ayselimmm bende önceden monovit kullanıyordum bebeğim ilk dogdugunda gazlı değildi kendi çıkarıyordu 4.ayda devit3 e gectik geceleri gazını çıkarmaya başladım gazdan aglıyor 7 aylık olduk. illa gece iki defa gazını almak zorunda kalıyom.
yaseminyaren HappyKids Sağlık ocagindan veriyorlar monovit kullaniyoruz simdiye kadar bi problem yaşamadık.
Hacerorhan HappyKids Bencede devit -3 gaz yapıyor kızım 3 aylık ocean başlasam olur mu acaba yorumlarda baya memnun olan var HappyKids
Superisiii Hacerorhan oceandan memnunum sağlık ocağının damlası gaz yaptımı evet benimbebem gazsızda onunla başladı tabi durumu olmayanlara bişey diyemem ama 41 lira sanırım
Tugbakivanc Hacerorhan değiştirebilirsiniz bir sorun olmaz benim dr değiştir demişti mesela içerikleri daha temiz diye wellcare ya da ocean ile.
heyipekto Hacerorhan biz de bugün devit den ocean a geçtik kabızlık sorunumuz var bu zeytinyağlı iyi gelir umarım
Erbay HappyKids Ocean kullanıyorum hem D vitaminini hem de kan damlasını.Elimden geldiğince doğal olmasına dikkat ettiğim için bu markayı tercih ettim.1 yaşına basana kadar her iki damlayıda kullanmayı düşünüyorum.