cansugvnckol benim bebeğim hem beni hem de formül süt ile besleniyor. Hipp kullanıyoruz. Ama geceleri çok güzel uyuyan bebek saat başı bağıra çağıra ağlayarak uyanmaya başladı. Bide ben gece mama yapmam benim bebeğim de meme reddi var sütüm var ama o emmediği için geceleri kendi göğsümü verirdim. Çok ağladığında mama yapıyordum. Meğersem hipp combiotik de böyle sıkıntılar oluyormuş. Çocuklar hemen acıkıyormul ve bende yettiğini sandığım sütümğn yetmediğini doktor kontrolünde anladım. Oğlum çok az kilo almış o şekilde. Ayrıca dişte vardı bizim. O yüzden başka mamaya geçtim deniyorum. Ha bide gündüzleri gece verimli uyuyamadığından hep uyumak istiyor.