dorukalim Üzgünüm ama çok kötü besliyorsunuz. 9 aylık olmuş artık güzel bir kahvaltı ve sağlam bir akşam yemeği yemeli. Bulamaç yapmadan tek tek verin kahvaltılıklarını yoksa yeme reddi yaşarsınız her şeyin tadını ayrı şekilde almalı. Ekmeğe de hiç lüzum yok henüz çok küçük ekmek için. Onun yerine pankek,krep yapabilirsiniz.
Öğlen sebzeli çorba,ara öğün meyve ve akşam yemeğinide dönüşümlü sebze,et olarak vermeye çalışın.Muhallebillerin bebeğinize gram faydası olmadığı gibi bir çok zararı var. Bunlara devam ettiğiniz müddetçe yetişkin yemeğini istemez,reddeder.