6 yaş var, büyük kızım 1.sınıf ama resmen elim ayağım Allah yavrumun bahtını güzel eylesin. Hamileyken ayaklarım çok şiş diye krem ve kolonya sürerdi kuzum, tuvalete gittiğimde 2-3 dakika sonra gelirdi anne iyi misin diye, hala aynı. 💞 💕 Arkadaşı yok şu süreçte belki yaş farkı az olan bi kardeşi olsaydı daha iyi olurdu ama herşey nasip kısmet.