Kızlar kızım 24 aylık olacak haftaya. Sadece uyurken emziriyodum son zamanlarda. Emzik bilmez, sallamayı bilmez, biberon tutmaz. Normalde emzirdiğim an uyurdu. Gündüz 2 3 saat uyurdu ben uyandırırdım.akşam da uyandıgı saate göre uyuturdum en gec 12 ye kadar. Sabaha kadar kalkamzdı. Sabah 9 gibi kalksa bile emzirirdim 11 e kadar gene yatardı. Öyle rahattım ki.. Ama göğüslerim aşırı büyük ben zayıfım. Toparlayıcı aldım kullanıyorum hem göğüslerim toparlansın hemde kzıım yeterince emdi zaten diye kestim 3 gün önce. Ama acayip zorlanıyorum uyutamıyorum. Meme istemiyor ama uyumakta istemiyor. Meme acı diyo ama uyuyamıyor. Gündüz 2 3 saat salladım kucagıma aldım ne yaptıysam uyumadı. Bu saat oldu halen uyanık normalde emdiği an bayılan Bi çocuktu. 3 gündür gece 2 bucukta zorla uyuyor. Meğer önceden ne rahatmışımmm..var mı tavsiyeleriniz daha kolay atlatmamız için..