Zynp10 Bebeğim 2 aylık oldu uyurken inliyor sürekli homur homur sesler çıkarıyor gazı yok karnı tok altıda temiz ama neden böyle uyuyor sürekli boğulma sesi gibi çıkıyor bende uyuyamıyorum tedirgin olup. Bebeği bu şekilde uyuyan var mı neler yapıyorsunuz?
Mlke301020 Zynp10 bebeğim 2 ay 15 günlük zorlanma ya da boğazında bir şey kalmış gibi ses çıkarınca gazı oluyor genelde hem alttan hem üstten çıkartınca rahatlıyor🤷🏼♀️
Rknn Zynp10 bizim de oyleydi nefesi tikancak dıye korkardım.bi gün videosunu çekip doktora gösterdim gazdan olduğunu söyledi.
Zynp10 Mlke301020 gece alıp kucağıma çıkartmaya çalışıyorum ama yeni emdiği için kusuyor gazını çıkaramıyoruz
Mlke301020 Zynp10 Zynp10 kusar canım normaldir bebeklerin mide kapakları gelişmediği içim. Benimkide kusuyor . 3-4 aylık olunca geçiyor diyorlar. İnşallah en yakın zamanda geçer 🤲🏻
Rknn Zynp10 biz tam 3 aylığız şuan canım bı haftadır falan damlayı kestim pek gazi yok cok şükür sizin de biter inşallah.
Zynp10 Mlke301020 hadi inşallah ya , peki kusunca mide boş kalıyor tekrar ardından emziriyormusunuz? Sanki emdiği sütler gitti aç zannediyorum tekrar emsin diye zorluyorum🥺 çok soru sordum kusura bakmayın ☺️
Mlke301020 Zynp10 yo hemen emziriyorum tekrar isteyince emziriyorum zorlamayın tekrar kusar biraz vakit geçsin emzirirsiniz merak etmeyin ☺️ Hep öyle yaptım hiç ağlamadı aç kaldığı için kilo alımı da iyi gidiyor şükür.