Kızlar öncelikle alerjimiz vardı bitti alerji durumu değil . Sadece bu gösterdiğim yerde var alerji maması kullanırken de vardı yani tek orası . Laroche , coresatin kullanıyorum düzenli ama bir tek burası geçiyor geri tekrar böyle kızarıyor bilgisi olan var mı ?
