Habibe08 ne deterjan ne sıkma ne sıcaklık.. uğraşma sudan. Dairene arıtıcı taktırabilrsin.
bende antalyadayım. Bizim sularda kireçli. Çay çorba yemek asla kullanılmaz. Hatta 2sene bi çamaşır makinasının hırtum girişini temzler eşim. Bi avuç kireç çıkar. Benim havlularımda sert oluyo. Omo kullanıyorum vernel fln ama çaresi yok. Ben alıştım. Ütüyü en yüksek sıcakta bas. Azcık yumuşuyo.