Zeynepalya_ve_annesi Bebek kalmadı sanırım 🤣 saat 10 da yattı kızım dün 1,5 ta uyandı ağla ağla ağla hem kendini hemde bizi şişirdi 😂 4,5 ta ılık bir duştan sonra uyudu geri sabah 10 da kalktı sizde durumlar neydi dün gece
Mirac_21032019 Zeynepalya_ve_annesi dolunaymi vardi dun gece.oglum agkayarak uyandi geldi yanimiza cok huzursuzdu
Biricik01 Zeynepalya_ve_annesi bu gercek mi😯cok şasirdim. Kizima da cok cabuk nazar deger asla fotosunu paylasamam Hemen birsey olur.Dunde ilk defa sabaha kadar 100 defa uyandi abartmiyorum.Dis desem degil,hasta degil niye boyle diyordum, dolunaydan mi gercekten🤔
Alinduru Zeynepalya_ve_annesi bu gerçek mi ya 😳 daha önce de denk gelmiştim böyle postlara inanamamıştım ama sonra ben de takip ettim. Dün gece kızım bi değişikti yani uyutamadık. Hele bu akşam çığlıklarla uyanıyor sürekli banyosunu falan yaptırıyoruz masajı diş jel vs herşey tamam ama yok çığlıklarla ağlıyor 🙄 benim kızım da çok fazla nazar oluyor hiç foto falan paylaşamıyoruz biz de hemen o gece çığlıklar ağlamalar başlıyor inanamadım şuan 🙄
Zeynepalya_ve_annesi Drnk bizimki alışkın evin ısısıda iyi bizim gece sabaha kadar ılık şekilde sobamız yanıyor
bundlebeach Zeynepalya_ve_annesi bu yuzden mi olmuss 🙄 kendinden gecerek katila katila agladi yavrum 🙁
Drnk Zeynepalya_ve_annesi ev sobalı mı bide valla iyi cesaret ben gece emzirirken bile üşücek diye korkuyorum biraz pipirikliyim bu konularda
Zeynepalya_ve_annesi Drnk bizimki alışkın 16 aydır yazın günde 3 kez kışında gün aşırı yıka ıyor gidip banyoya oturup soyunmaya başlıyor hasta olmadı şimdiye kadar çok şükür elhamdülillah
Minigimgeldi Zeynepalya_ve_annesi aaaa o yüzden mi acaba bizimki 21 aylık 12 buçukta bir uyandı 3 buçukta zorla uyuttum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Nil614kara Zeynepalya_ve_annesi Biz etkilenmedik gayet güzel uyudu uzun zamandan sonra dolunay bize yaradı dün ama bugün aynı şeyi söyleyemiycem bugün öğlen uykusuna ve akşam uykusuna direndi öğlen uyumadı akşamda zor yattı ama sürekli kalkıyo 😞🤦🏻♀️
Zeynepalya_ve_annesi Biricik01 evet etkilenebiliyorlarmış 3. Cocugum bende ilk defa bu cücük hanımda yaşıyorum bunları valla öbürlerinde hiç cocuk büyütmemişim sanki ataklar diş ağrıları kehribarlar dolunaylar valla her yılın cocugu farklıymış 🤣🤣
eymenzeynep Dün hiç uyumadı desem yeridir. Yatakta döndü durdu bende anlam verememiştim demekki dolunay bizede vurdu
Eternity Zeynepalya_ve_annesi Dolunay ayın 10 unda idi, ama 3-4 gün daha sürebiliyor huzursuzluklar. Biz de etkilendik baya, 8 den sanah 7 ye kadar uyuyan kızım 4-5 kere kalkıyor ağlayarak
Drnk Zeynepalya_ve_annesi maşalllah canım ben yazın hergün kısın 3 günde bir yıkıyorum bu arada bu gece de dolunay bar bizimki 10 da yattı daha şimdiden 2 kere kalktı
Biricik01 Zeynepalya_ve_annesi bizler nasil buyuduk (ne atagimiz vardi,ne sendromlarimiz)birde bebislerimize bak 🤣🤣