yaramaz_bocegim Merhaba bebeğim 11 günlük. Genelde uyurken çok kısa 3 5 saniye kadar ağlar gibi yapıyor ama o esnada uyuyor uyanık değil mızmızlanma şeklinde değil yani. Acaba rüyada bişey mi görüyor da yapıyor diyorum. Sizin bebeklerde de var mıydı bu durum 🤔
RabiaK yaramaz_bocegim canım uykusunda güler ağlar halk arasında melekler güldürüyor veya ağlatıyor diyorlar benim bebeğimde öyle yapıyordu bazen