Benim ki 2 yasinda 6. Aydan beri iştahsız Ek gida konusunda sütü her uykudan önce 3 biberon iciyor ek gıdayı 2 kere yedirsem sukrediyirum. Tarhana ,patates kizartmasi,makarna , pirinç pilavi baska birşey yemiyor corbalardan begenirse yiyor bunlar dışında bisey yese ikinciye yemiyo şaka gibi bisey bende sasirdim napicagimi