Rimaninannesi emation55 benim bebeğim de ilk doğduğu zaman öyleydi doktora sordum normal dedi her bebekte oluyormuş eğer kendini uyandırıyorsa yarım kundak yapabilirsiniz durmuyorsa eğer kundakta yapacak pek bir şey yok 🙂