Zemzemss kızım sayesinde ben de artık uyuyamıyorum, 20. Ayına kadar 2 saat uyku görmedi bu gözler şimdi de kızım uyuyor bi nebze ama ben alıştım uykusuzluğa, passiflora kullanıyorum ard Arda uyuyamadığım bi kaç gece olursa dinleneyim biraz diye, mesela dün kızım 10.30 da uyudu ben gece 4 de yattım sabah 7 de kalktım uykum var ama uyuyamıyorum