İki gündür kızımı kreşe gönderiyorum,Kayınvalidem nedense 2 gündür benimle konuşmuyo,hemen alt katımda oturuyo evimiz iki katlı o kadar içli dışlıyız ki bilenler bilir sıkıntılarımı,neyse onları geçtim normalde kapıma kızım için süt bıraksa hemen arardı kızım kapıya süt koydum alıver derdi,şimdi 2 gündür eşimi arıyo akşamları kapıya süt koyduğunda,eşimde bana söylüyo dışarda veya işe gittiğinde,gerçekten anlamıyorum ne var sanki kreşe gönderiyorsak,sadece benim kararımla olan bişey değil sonuçta ve eşimde istedi gerçekten gitmesini ve isteseler biraz daha sabretseler bu haftasonu görebilecekler yine onlara kalacak aslında çocuk,çünkü ben 24 saatlik nöbete gidecem ve her gidişimde onlara bırakıyorum tüm gün onlar bakıyo zaten,yarında yine devam ederse konuşayım mı sizce kayınvalidemle ya da önce eşime mi söyleyeyim bilmesi açısından annen niye böyle yapıyor niye benimle konuşmuyor sende farkettin mi falan diye sorayım mı sizce ? Ama böyle durumlarda bile eşim hep ailesinden yana olur beni arada bırakıyorsun ben ne yapayım der ve kızar çok,olan bize olur aramız bozulur falan filan artık gerçekten yoruldum valla