oldugrs1 biliyosunuzdur belki bi kaç gün önce evde test yaptım ilkinde saatler sonra silik çizgi çıkmıştı 2. Yaptığımda tek çizgi vardı bugün kan verdim sonuç negatif yani olsaydı kanda kesin çıkardı demi. Adet olucakmışım gibi ağrılarım oluyo bu arada 🥴
Ata0905 oldugrs1 şüpheli ilişki üzerinden 13 14 gün geçtiyse kesin çıkıyor. Adet gününüz geldiyse ve negatif ise gebelik yoktur
ArdenTugce oldugrs1 ben 3haftalık hamileymişim kan testinde çıkmadı adet olcakmışım gb de ağrılarım vardı 6.haftamda evde test yaptım 2.çizgi silik çıktı tekrar kan testi yaptırdım hamile olduğum ortaya çıktı