Kızlar bebeğim tek göğsümü emiyor o yüzden 2 ay önce mamaya başladık devam ediyoruz ek gıda da çok güzel gidiyor şükür ama mama çok mu veriyorum aceba doktora gidemedik soramadım gün içinde 1 kere içiyor dışarı çıktığım zamanlar 2 defa 120 90 cc arası değişiyor gece uykusuna 9 10 buçuk arası geçiyor sabah 10 kadar 3 kere mama veriyorum içmeden uyumuyor meme veriyorum hayır 4 saat geçmesini bekliyorum doğrumu yapuprum sizce fikri olan ?