Bebegim_28 37 den yukarı çıkmadıkça şurup veya başka şeyler verilmez ki. Normal sayılır. Oğlumun Aşıdan sonra bir kere ateşi 38 e kadar çıkınca fitil koymuştum, ertesi günü geçmişti. Hastalanınca ateşi çıkınca ise hemen doktoru eve çağırdık poliklinikten gelip gidip bakıyorlardı. Onlar yazdığı ilaçları vermiştim ,ama ateşi 37 den yukarı olmadığı sürece ilaç falan verme demişlerdi.Sadece ıslak havlu koyup ve elbiselerini çıkartıp hafif birşey giydirmemi söylemişlerdi.Poposundan da bezi çıkarıyordum bol bol sıvı içirip veya emziriyordum