@mavisimmm20 ben de bir 1 numarasını kullanıyorum, evet aynı şeyi demiştik bu ne balık gibi kokuyor diye 😂 ama tadı öyle değil. Kaşığı çok derin olduğu için 60 ml suya 1 kaşık yeterli oluyor. Tadını da sevdi benim oğlum, gaz konusunda da çok rahatlattı