Bizdede oldu bi ara eğer pişikse ilaçlar fayda etmiyorsa tek çözüm hava aldırıp yıkamak dün yine kışın hep yıkamak zor oluyor üşümesin diye ben pamuğu suyla ıslatıp siliyorum sonra peçeteyle kuruluyorum kurutmak çok önemli nem olmayacak 5 dk da kapatmıyorum altını sabah geçiyor ileri seviyedeyse uyurken bezi açın öyle üstünde kalsın hava alsın çok hızlı iyileşiyor