Dilos01 Dogdugundan beri sadece ilk 11 gun sepet besikte yatti Annem vardi cunku 🙈 Annem gitti kocambey salona transfer oldu 13 ayligiz halen benimle uyur, zavalli adam 1 kere bile olsun yatak odasinda yatmadi hahahah 🤣 biz anneme kalmaya gidersek bayram ediyo hoop yataga kosuyomus 🤣🤣