Ben 5 ay önce dogum yaptım ara sıra feci şekilde kaşınıyor hatır hutur kaşımamak için kendimi zor tutuyorum ama hiç sormadım doktora bunu, krem falan da yazmamıştı bana doğumdan sonra kontrole gittiğimde. Ben de hiçbir şey sürmedim açıkçası. Kaşındığı zaman çaresizce geçmesini bekliyorum.🤦🏻♀️