Kızım 36 günlük, emmeyip uyumadığı saatlerde hep ağlar kucağa alınca susar, birlikte vakit geçirelim istiyorum şöyle bi yatağa yatırıp seveyim konuşayım öpeyim istiyorum ama öyle aksi ki doyamıyorum resmen çocuğuma hep kucakta ve yüzü arkaya bakıyor aynadan bakıyorum resmen suratına yada uyurken seviyorum 😔 Oyun halısı alsam acaba durur mu üstünde tavsiye eder misiniz uyumak ve beslenmek dışında birşeyler yapsın istiyorum eğlensin yanında durup izleyim bende yada bulaşıklarımı yıkayabileyim 10 dk, kucak dışında nereye koyabilirim ana kucağı mı alsam onda da durmaz gibi pusete hiç koyamıyoruz çıldırıyor