Bende ilk kizimda aptamil kullandım 2sene.2.kızımda da aptamile başladık. Birincisinde kabızlık yaşamıştık bunda yok cok şükür. Ama doymuyor gibi.o yüzden kafa karışıklığı yaşadım. Drum önerdiği miktar doyurmuyor arada emziriyirum ama sütüm yok denilecek kadar az.