Lily1993 Sleppy natural kullanıyorum cok lastik izi yapıyor. Lastik izi ve pişik yapmayan sızdırmayan memnun kaldıgınız bebek bezi önerileri bekliyorum guzel anneler ☺️
Kucukkalbim Lily1993 Bende sleepy kullanıyordum lastik izi yapinca Baby turco doğadan serisine geçtim cok memnun kaldim ✌🏻
Mini_ka Lily1993 bende çok bez değiştirdim en son baby turco ya geçtim. Fazla kaliteli bı bez değil ama pişik ve iz yapmıyor
Mlke301020 Lily1993 bende de aynı sorun var bide yeni palet aldım bitsin değiştirecem . Arkadaşım şoktaki komiki bezinin çok yumuşak ve iz yapmadığını söyledi fiyatıda uygun sanırım onu denemeyi düşünüyorum 🤔
Aselhafsa61 Lily1993 yok yapmıyor ben prıma bile beğenmedim sızdoroyor bunu 12 saat tutun yinede sizdirmiyor
Tugce48 Lily1993 kesinlikle baby turco dogadan. Sleepy kullanıyordum son zamanlarda iyice taşırma yapınca baby turcoya gectim coook memnun kaldım. Çok yumusak ve ince