___sonbahar___ Benimki de basmiyordu asla ve bastırınca deli gibi ağlardı. Nedir bu çevreden çektiğimiz ya yok basmıyor mu yok daha yürümüyor mu.. Çocukta başka herhangi bir gerilik,zihinsel nörolojik bir problem yoksa, zamanı değildir illaki basacak yürüyecek