hira_duru_annesi
Kızlar bu üçüncü mamamız Similac kullanıyoruz ama bu sefer de kaka sorunumuz başladı 😩similac ı kullandığımızdan beri kakasını yapıyor ama kopkoyu yeşil siyaha yakın hatta böle vıcık vıcık bişey olarak ve çook kötü kokuyor 😩😩😩 similac kullanıpta aynı şeyi yaşayan var mı yoksa sadece benim kızımamı yaramadı 😭😭😭 yine mama değişeeğiz anlaşılan 🙄🙄 buarada mama önerilerinizde alabilir miyim 🙏 avantaj ve dezavanjlarınımda yazarsanız sevinirim 🙏🙏 buarada ilk Bebelac kullandık kusturdu ve ishal yaptı herseferinde sonra SMA kullandık kabız yaptı ve aşırı gaz yaptı şimdi işte Similac ama oda koyu yeşil kokulu kaka yapmasına sebep 😔😔😭😭