minikcasper merhaba bebeğin hayırlı olsun öncelikle :) benim bebeğimde 20gün küvezde kaldı o yüzden seni daha iyi anladığımı düşünüyorum. Öncelikle moral kesinlikle eğer bebeğin sağlıklıysa gözlem amaçlı küvezdeyse sakın üzülme çünkü en önemlisi sağlıklı olması. Hemşire bana bebeğin için yapabiliceğin en güzel şey üzülmek ağlamak değil süt getirmen demişti ve öyle yaptım nasıl olsa gelecek eve dedim ve süte odaklandım. Galactago damla en güzel sütü artıyor 3aylık bebeğim hala kullanıyorum ve evet hala sağarak veriyorum biberona alıştığı için. Düzenli ye su iç, uyu ve bebeğinle güzel günleri hayal et artacaktır sütün. Bir de inan, unutma bebeğimize en büyük iyiliğimiz şuan süt vermek;)