limonlukarpuzzz Gamze3466 eica ederim canim bizede doktorumuz demisti ilaç kullabmayalim şimdilik diye fayda sagladi sukur sizdede insallah işe yarar. Pişik içinde troysd çok güzel kullandiniz mi ?
Gamze3466 limonlukarpuzzz travazol kullanıyordum o iyi geliyordu ama dediğinizi de daha önce duymuştum 👍denerim
Nebicimanne Gamze3466 evet ama anne aciyo diye ağlamasın dan iyidir altını alırken hep öyle söyler ağlardı pişik varken bende ağlardım içim giderdi 😭