Sağlıkçıyım bugün bakanlıktan mesaj geldi. Az da olsa kızım emiyor o yüzden yaptırmayı düşünmüyorum. Hamileler ve emziren anneler üzerinde aşının henüz deneysel kısmı yok ortada. Gerçi geri kalan deneyler de şüpheli faz 3 çalışmaları tamamlanmamış aşıyı vuruyorlar millete. Benim şahsi hissiyatım güvensizlik. Daha düne kadar vaka sayılarını bile halktan gizlendi, şimdi niye güvenelim aşı konusunda?