Balbocegi uzun yıllardır özel sektörde öğretmenim. Normal zamanda olsa bakmanız gereken kriterler farklıdır ama pandemi döneminde ilk tavsiyem online eğitimde hangi dersleri nasıl verdikleri, danışman öğretmen desteğinin nasıl olduğu (telefon araması, mesaj, belirli program üzerinde haberleşme vs ) ödev verilip verilmediği ve bu ödevlerin kontrolünün nasıl sağlandığı, deneme sınavı yapılıp yapılmadığı sınavların geri dönüşünün online olarak nasıl sağlandığı. Özel okulun temelini oluşturan yabancı dil eğitiminin bu dönemde nasıl verildiği ve nasıl bir yöntem izleneceğini sorabilirsiniz görüştüğünüz okullara. Bu söylediğim şeyler normal zamanda da sorulması gereken şeyler hatta daha da artabilir ama malum şartlardan dolayı her şeyin temeli online eğitime dayalı ve öğretmen iletişimine dayanıyor. Sınıfın mevcudunu da sorabilirsiniz. Online da ne işime yarar derseniz mesela sınıfta 15 öğrenci olduğunda çocukların velilerini arama şıklığım ile 25 kişi olduğunda arama şıklığım değişir bir öğretmen olarak. Sonrasında şu an almasalar da ilerleyen zamanlarda inşallah düzelirde sınflarımıza kavuşursak kıyafet, yemek, kırtasiye ücretleri ne kadar hangi kaynak kitaplar kullanılıyor bunları sorabilirsiniz. Son olarak da ben bil okullarında çalıştım benim çalıştığım şube çok iyiydi hem öğretmen olarak bizlere idarenin verdiği değer hem de oturmuş bir sistemimiz haberleşme yöntemimiz vardı ama aynı okulun başka bir şubesi çok sıkıntılı ve şikayet alırdı. Hem Veli hem öğretmen açısından. Demem o ki okullar şubelerine göre olumlu olumsuzluğu değişiyor. Söylediğim kriterlere göre giden velilerden de referans isteyebilirsiniz.