Hilallll2020 Mommy0609 aynen benim ki çok nazara geliyodu hatta gülme oğlum herkese diyodum anlamıyordu tabi😁
[silindi] Hilallll2020 ah hemde ne aklım çıkıyor bu huyu yüzünden kimseyle görüştürmek istemiyorum resmen insan aşığı
Huysuzbebe Hilallll2020 Gitmiyorum zaten eltim oğlunun doğum gününe davet etti gittim 40 dkda evi terkettim 😅 en azından çağırdım gelmedi demesin diye gittim hali görüyorsun dedim 😁
K1996 Hilallll2020 hiç yabancılık çekmedi cok şükür kalabalık bir aileyiz biz belki ondan hatta kız kardeşim hep der bu cocuk senden nasıl oldu hep gülüyor diye