Mom356 Gamzeren13 şu an 3 aylık hamileyim akşam uykusunda tek emziriyorum gündüz ve gece memeyi kestim yavaş yavaş
Yerfistigininannesi Gamzeren13 benimde arkadaşım emzirdi doğana kadar hatta geçen sordum doğumdan beş ay geçmiş hala emziriyomus
Dragon2018 Gamzeren13 8.wyima kadar emzirdim hatta arada emzirdigim oldu dokuzuncu ayda ama kakasinda ishal gibi farklılık olunca kestim sanırım ağız sütü salgilanmaya başladı zatn bebeğim sütumun acı olduğunu söylemeye başladı ama yinede emdi 😂bihafta sonra dogurcam hala versem acı maçı emer
Gamzeren13 Mom356 hmm ben 7 haftalığım şuan gece gündüz devam ediyor 19 aylık oğlum 3.aydan sonra bırakır tadı değişir diyorlar sütün ama sizin değişmedi sanırım birde cinsiyeti belli oldu mu kız bebek emzirmeye izin veriyor erkekse kusturur diye duymuştum
Tortilla Arkadasm hep emzırdı dogana kadar dogduktan sonrada emzirdi bi zararı yok neden kesilsin o süt o bebegın hakkı..
Gamzeren13 Tortilla bugün aile hekimime sordum sakın kesme devam et dedi 7.aya kadar emzirebilirsin sonrası biraz erken Doğum riskine gidebilir dedi bende emzirmeden tarafım tabi
Bmarya Bende merak ediyorum bunu 🤷🏻♀️ İkinci çocuk istiyorum, kızım 14 aylık hala emiyor gece gündüz. Hamile kalırsam nasıl olcak merak konusu
Mom356 Bmarya Benim kızım da emiyordu 13 aylık bende 12 haftalık hamileyim önce gündüz kestim bir anda çok şükür hemn bıraktı gecede ilk baslarda ağladı su an alıştı sanırım artık 1 ay oldu birakali
Gamzeren13 Dragon2018 ayy yavrum benimkide Emer gibi çok düşkün hiç bırakcakmış gibi gelmiyor banada 😅
Dragon2018 Gamzeren13 kız bebeğim doğacak olan erkek yani biz 2yasi tamamladık bu ay artık emmez inşallah ama emmek isterse ikisini birlikte emzirirrim