Esilam_0721 Bzide bugün başladık ek gıdaya kızım 5 ay 27 günlük, 6 ay aşılarını yaptırdık. Sağlık ocağı ek gıda formu verdi fakat ben ona uymayı düşünmüyorum, ilk olarak meyve suyu ile başlayın yazıyor 🤷 Ben dün yoğurt mayaladin ilk deneyimim 💪 Bugünde kızıma 1 tatlı kaşığı kadar öğlen verdim yarında aynı şekilde vericem 3 gün kuralına uymayı düşünüyorum, alerjik bebek değil fakat her ihtimale karşı uygulamak istedim. Sonrasında kabak aldım bugün buharda haşlayıp 1 çay kaşığı kadar zeytin yağı veya anne sütü ile açıp 3 gün kuralı ile onu vericem. Bu arada 3 gün kuralı, ilk gün bir çay kaşığı, ikinci gün 1 tatlı kaşığı, üçüncü gün bir yemek kaşığı oluyor ama ben biraz daha fazla vermeyi düşünüyorumm. Kuzum tadimlarla meyveden başlama sebzeden başla meyve tatlı olduğu için herturlu sever fakat sebzeleri reddeder. Sonrasında havuç, patates, brokoli, mevsim sebzeleri ile devam edicem sonra mevsim meyvelerine baslicam. Daha sonrada verdiğim sebze ve meyveleri birleştirerek puturlu yapıp vericem. Yani blenderi çorba ve meyve pureleri hariç kullanmayı düşünmüyorum 🤗