ilkgozagrimmmm
Oğlum 5 aylık. Sabah erken bi uyanıyo bi şımarıyoruz yatakta beraber oynaşıyoruz. Bez alma,mama yeme sonra tekrar uyku moduna geçiyo. Bir daha uyanıyo biraz oynaşmalar, öpmeler,koklamalar.. Ben kahvaltı hazırlıyorum beni seyrediyo. Sonra yatırıyorum eline hışırtı kitap,diş kaşıyacağı,çıngırak falan veriyorum o dönüyo orda. Tabi arada bi ağlaması tutuyo ben de bi yandan konuşuyorum ilgileniyorum. Kitap okuyorum,çocuk müzikleri dinletiyorum. Zeka kartları var onları gösteriyorum ve hikayeler uyduruyorum. Ailelerle görüntülü konuşuyoruz. Yine uyku fasılları oluyo tabi uyuma uyanma… ben 4.aydan beri destekli oturtuyorum kucağımda. Oturma minderiyle kendi oturuyo Ama doktorum uzun süre oturtma dediği için kısa kısa oturuyor. Değişik sesler çıkarttığında onu taklit ediyorum. Pencereden bakıyoruz. Böyle böyle geçiyo günler…🤷🏼♀️🥳🙃